Актуелно

Повећана брзина и ефикасност издавања личних докуменатa

13.07.2021.
МУП

Због повећаног интересовања грађана за издавање личних докумената Министарство унутрашњих послова предузело је низ организационо-техничких мера у циљу повећања брзине и ефикасности обављања тих послова.

Од 13. јула 2021. године радно време у свим полицијским управама и полицијским станицама ће бити продужено, од 7.30 до 20 часова, док је у Полицијској управи Нови Сад продужено до 21 час.

Такође, организован је и рад суботом од 7.30 до 15.30 часова, а у Полицијској управи Нови Сад од 7.30 до 21 час, док је у Полицијској управи за град Београд (Управи за управне послове Љермонтова 12а) од 7.30 до 20 часова. 

Новина је и продужено радно време за пријем и уручење докумената на територији Полицијске управе за град Београд, радним данима од 7.30 до 20 часова, као и суботом од 7.30 до 15.30 часова у полицијским испоставама Борча (ПС  Палилула), Бели поток (ПС Вождовац) и Батајница ( ПС Земун).

Што се тиче пријема и уручења докумената, од сада је омогућено и недељом и то у Полицијској управи за град Београд ( Љермонтова 12а  и СИВ-3) као и у Полицијској управи Нови Сад од 7.30 до 15.30 часова.

Како би се посао брже и ефикасније обављао, из других линија рада на обављању послова пријема захтева за издавање личних докумената и уручења докумената ангажовано је 113 униформисаних полицијских службеника и 130 службеника из других сектора Министарства унутрашњих послова.

Такође, у процедури је продужење рада на одређено време и пријем нових службеника на управним пословима за 109 особа.

У току је поступак замене информатичке опреме за обављање управних послова као што су рачунари, скенери, скенери отисака прстију, читачи пасоша и друго.

Министарство унутрашњих послова, као и до сада, чини све како би грађани добили лична документа у складу са законским роком, упркос великом броју захтева.

Због тога, апелујемо на грађане да воде рачуна о роковима важења личних докумената и на време поднесу захтеве за њихову замену.