Web Content Viewer
ActionsАктуелно
Омогућено заказивање термина за издавање личних докумената и недељом
ActionsОмогућено заказивање термина за издавање личних докумената и недељом
Због повећаног интересовања грађана за издавање личних докумената Министарство унутрашњих послова, у сарадњи са Канцеларијом за информационе технологије и електронску управу Владе Републике Србије, омогућило је заказивање термина за издавање пасоша и личних карата електронским путем и за недељу, у радним јединицама у Београду у Улици Омладинских бригада 1 (СИВ 3) од 8-15 часова, и у Новом Саду у Булевару ослобођења од 7-15 часова.
Поред заказивања електронским путем, недељом је у наведеним објектима могуће и подношење захтева личним доласком.
Подсећамо да грађани, током целе године, и недељом могу да поднесу захтеве за издавање личних докумената у Управи за управне послове, Полицијске управе за град Београд, Љермонтова број 12а, од 7:30 – 15:30 часова.
Министарство унутрашњих послова, као и до сада, чини све како би грађани добили лична документа у складу са законским роком, упркос великом броју захтева.
Web Content Viewer
ActionsАктуелно
Брзи линкови
ActionsБрзи линкови
- Влада Републике Србије
- Документи грађана
- Притужбе на рад полиције
- Пријава имовног стања
- Пријава корупције у МУП-у
- Информатор о раду Министарства унутрашњих послова Републике Србије
- Апликација ЧЕЛИК - читач електронске личне карте
- Стање на граничним прелазима
- Родна равноправност
- Поглавља 23 и 24
- eУслуге МУП-а
- CERT RFC 2350
- Локације камера МУП-а у Београду